زبورِ دل

زبورِ دل

اندر معنای زبور: نوشته یا کتابی را زبور گویند.
اما زبور دل!
هر دلی را زبوری است در این عالم، کاش زبوری ناب بنویسیم بهر دل خود

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۵ - محسن رحمانی
    چه زیبا .

مولا جان شرمنده

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۳۳
گاه دلم می گیرد از آدم ها....

صدای موزیک و آهنگ دلخراشی که بلند می شود و اما اذان نه! این چه خوشی است که در مراکز تفریحی ما بیداد می کند؟؟

نام مسلمان را بر دوش می کشند اما دوست خود را به خاطر خواندن نماز اول وقت مسخره می کنند!!!

ای مولای من! خندیدم به خطاهایشان اما وقتی دیدم که دیگر ارزش هایم دچار خدشه می شود. پیاده شدم. از همراهی شان خود را محروم کردم.

خوشم به خنده های خودمان... به خنده ها و شوخی های خودمان که مفاهیم آموخته مان می باشد. نه به این رخدادهای کذایی!!!

یا مولای عصرم! تو چه ها می بینی و چه دردی را در قلب خود داری!

مولا جان! من شرمنده....

من شرمنده که همان گام اولم هم اشتباه بود که رفتم. مولا جان دیگر تکرار نمی کنم.

مرا چه به این جمع ها؟ جمع هایی که در آن حریم ها را می شکنند و برخی از قیدهایشان خارج میشوند.

الگوی فاطمی را می بینم و این ها را، و چه  چیزهایی که دیده می شود و انسان شرم دارد از دیدن...

خنده ام می گیرد که به خاطر حضور من چقدر شادی از آنها سلب شد. فکر کنم اگر نبودم ...

آقا جان روی گفتن ندارم. آقا جان دریاب مرا که دیگر جایی نروم که تو را ناراحت می کند.

خوشحالم که از همان ابتدا بازگشتم. خدایا آنی و کمتر از آنی رهایم نکن...


  • زبور دل

نظرات  (۴)

  • عاشق ولایت
  • ان شاالله شهدا یارتون باشد...
    پاسخ:
    پاسخ: سلام
    ممنون همسنگر
    همیشه در انتخابات
    سفره شیطان پهن است
    نیاز به دعوتنامه نیست،
    تا دروغ و تهمت و شایعه هست
    درب جهنم به روی همه باز است!
  • صهبای ولاء
  • سلام تاامروز متن درباره وبلاگتون رونخونده بودم ولی امروز خوندم
    خیلی قشنگ گفتی ونوشتی : مأموریت نجات‌غریق را در سال86 به او دادند، یاری‌اش کنید تا مبادا خودش غرق شود و زمین بخورد.
    انشاا...که موفق باشید.بایه جمله جدید منتظرتونم.

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام همسنگر
    ممنون از دعای خوبت
    افرین

    پاسخ:
    پاسخ:
    خواهش میکنم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی