زبورِ دل

زبورِ دل

اندر معنای زبور: نوشته یا کتابی را زبور گویند.
اما زبور دل!
هر دلی را زبوری است در این عالم، کاش زبوری ناب بنویسیم بهر دل خود

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۵ - محسن رحمانی
    چه زیبا .
مکارم اخلاق

امام صادق(علیه السلام) فرمودند: "به راستی که خداوند پیامبر خود را به مکارم اخلاق مخصوص فرمود؛ پس شما نیز خویشتن را بیازمائید؛ اگر آنها را در وجود خود یافتید، حمد الهی را به جا آورید و از خداوند زیادتی آنها را بخواهید."

پس حضرت شماره ی مکارم اخلاق را ده تا ذکر نمودند: یقین و قناعت و صبر و شکر و حلم و حسن خلق و سخاوت و غیرت و شجاعت و مروت.


خدایا! در این ماه خودت، به ما اخلاق نیکو ارزانی بگردان...


***

خواستم نباشم. اجازه نداد این دل دلباخته ام. باز با پست های جهاد با نفس به روز خواهم بود.

التماس دعا رفقا

  • زبور دل

نظرات  (۳)

  • من...باران
  • دلم را به وسعت تمام دنیا رها کرده ام.....
    من اینجا و دلم در انحصار خشم واژه واژه ی زیبایی های پوشالی دنیا......
    من را به کجا خواهد کشاند این دنیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مرا به حرمت رفاقتمان بخوان در میان دستان نیایشهاو مناجاتت

    پاسخ:
    پاسخ: تو نیز مرا به حرمت رفاقتمان دعا کن
    میدونی رفیق؟
    این حرفا خیلی برا من سنگینه
    برای منی که هنوز بعد از اینهمه سال اول راهم...

    ممنون که هستی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سالها عمرمان را به بهانه ی دیر است و سنکین است هدر دادیم. جوانی زمان اصلاح است نه پیری
    د رجوانی پاک بودن شیوه ی پیغمبری است....
    دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش
    راه آسمان باز است ، پر بکش
    او همیشه آغوشش باز است ، نگفته تو را میخواند ؟
    اگر هیچکس نیست ، خدا که هست . . . .
    .
    .
    .
    .
    وبلاگت خیلی قشنگه
    منو دوستام همیشه میخونیمش....
    مرسی که هستی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام خوب من
    متنت بسیار زیبا بود
    نظر لطف تو و دوستانته
    همیشه موفق و شاد باشی
    مرا در قنوت دستانت یاد کن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی