زبورِ دل

زبورِ دل

اندر معنای زبور: نوشته یا کتابی را زبور گویند.
اما زبور دل!
هر دلی را زبوری است در این عالم، کاش زبوری ناب بنویسیم بهر دل خود

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۵ - محسن رحمانی
    چه زیبا .

یادواره شهدا

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۴۵

سلام بر همه ی هم سنگران خوب!

یادواره شهدا به بعد ماه مبارک رمضان موکول شد.

لطفا در انتخاب شهدا، در اولویت شهدای شاخص را در نظر نگیرید. چون خود من روی خاطرات آنها کار می کنم.

شهیدان شاخص منظورم:

چمران-باکری- همت- خرازی- احمد کاظمی- کاوه- شهبازی- رجایی- آوینی-ضابط-بروجرودی- بابایی- صیاد شیرازی-زین الدین و فهمیده

البته اگر از همین شهدا هم خاطره ی خوب دارید بفرستید.

ممنون از یا علی ات رفیق.

اجرتان با شهدا

  • زبور دل

نظرات  (۷)

سلام رفیق
20 تا نه اما کمترش رو هستم
اگر اجازه بدی شهدا رو خودم انتخاب کنم.

پاسخ:
پاسخ:
سلام
هر تعداد که در توان داری.
اگر ممکن است نام شهیدانت را بگو تا دوباره کاری نشود.
یاعلی
سلام. شهیدان ردانی پور،باقری، احمدی روشن،رضایی نژاد،عباس کریمی،محمد ابراهیم همتی،علم الهدی وزوایی،علمدار،برونسی،متوسلیان
اینا اسم شهدایی بود که فکر کردم می تونم درموردشون 5تاخاطره بدم.سعی می کنم برای همشون تهیه کنم.
بهتره شما روی شهدای استانتون کار کنید و شهدای شاخص رو به ما بدید.چون اگه قرار باشه ما در مورد شهدای غیر شاخص مطلب بدیم مخاطب شما چه طور زندگی نامه و یا کتابی درباره ی آن شهید را تهیه کند؟
شهدای انتخاب نشده رو زودتر خبر بدید.منتظرم.


پاسخ:
پاسخ: سلام. شهیدان ردانی پور،باقری،علم الهدی وزوایی،متوسلیان انتخاب شدند.
ممنون از یاعلی که گفتی
وقتی خدا را دیدم که مشکلم را حل می کرد،

من به توانایی او ایمان می آوردم!!!!

و وقتی حل نمی کرد،

می فهمیدم او به توانایی من ایمان دارد....

التماس دعا خادم شهدا........!!!
دوست دارم

پاسخ:
پاسخ: وقتی می گوید: مرا وکیل خودت قرار بده
یعنی همه چیز حل است

کاش وکالت خدا را باور می کردیم.
من هم دوستت دارم
التماس دعا
سلام ممنون که سر زدی حرفتو قبول دارم

پاسخ:
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم.
چیکار داری میکنی اخوی؟؟؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:
طرح شهید همراه
واسه یادواره شهداست ....
نمیدونم چرا همیشه تو اوج درگیری افکار شهدا منو یاد می کنن
250شهید انتخاب می خوام بکنم. از هر کدم سه تا چهار خاطره بعد در قالب فلش کارت میذارم تو یک پاکت. میهمان ها بر می دارن و هر کسی با یه شهید بر می گرده بعدش اونا باید زندگی نامه کاملش رو بخونن و به قلم خودشون شهیدشون رو توصیف کنند.
این طرح تو راهیان واسم اتفاق افتاد.
توی این طرح که خودم ادامه اش دادم. تازه فهمیدم واقعا همراه زندگیم بوده....
عالیه
هستی بسم الله
سلام اقا . راستش من اهل بسیج و بصیرت و ... این چیزایی که میگید نیستم . من فقط عاشق شهدا هستم .راستش به شما و هیچ مدعی دیگه هم اطمینان ندارم از بس که نفاق دیدم و منافع دنیا یی رو دیدم که چه جوری بش میرسن اصلا اینارو ولش من اینجام چون اسم شهید روی این پسته
می خوام یه شهید رو بت معرفی کنم اگه دوست داشتی در بارش مطالعه کن و مطلب بنویس . منم اتفاقی در بارش مطلب خوندم .8سال فرمانده بوده سمت های جنگی ونظامی بزرگی داشته . فرمانده ی سپاه تهران بوده .فقط یه اشکال داشته و به اصطلاح شما بچه های مثبت و با بصیرت توی باند نبوده مثلا بعد از جنگ زیر بار درجه و مقام نرفته و برگشته سر کاسبی خودش
ظاهرا امتیاز مادی برا خودش و خونوادش نخواسته .حالا هیچ کوچه و خیابونی به اسمش نیست .یعنی تقریبا اسمش جایی نیست مگر توی پوستر های سرداران شهید که سپاه چاپ کرده
خلاصه تو باند نبوده اینا رو اتفاقی خوندم قبر این شهید مظلوم تقریبا بغل صیاد شیرازی قطعه ی 29 می باشد اسمش هم سردار شهید داوود کریمی است

پاسخ:
پاسخ:
سلام آقا
راستش منم بچه بسیجی نیستم که این جوری گفتی. مدعی هم نیستم. نمی دونم چرا اینقدر زود عادت به قضاوت داریم. مگه شما منو میشناسید که حکم به مدعی بودن من دادید؟؟؟
اگه میشناختید شاید اینقدر سریع این حرف رو نمی زدید! نمیدونم واسه چی عادت داریم همه رو با دید نگاه کنیم! در حال حق بهت می دم، مکرر تو پست هام هم گفتم این روزها رفتار بد بچه مذهبی طوری شده که باعث میشه انسان از اسلام و.. زده بشه، من همیشه واسه دلم کار کردم. همیشه هم کارم واسه شهدا بوده و واسه رضایت اونا.
اتفاقا در مورد شهید کریمی مطلب گردآوری کردم.
و اینکه شهدایی که پست داشتند دلیل بر دنیایی بودن اونها نبوده، نمونه ی بارزش شهید چمران، آثار این شهید رو حتما مطالعه کنید.البته خیلی از شهدای ما مظلومند، اسامیشون زیادن و نمیشه گفت.

ولی بسیجی که اهل بصیرت باشه، خطا نمیره، اون کسایی که تو دیدی و پر خطا بودند اهل بصر بودند نه بصیرت....
بسیج امروز یه تشکل ناب نیست. اینو منی بهت می گم که تو تشکل های مختلف بودم.
ولی همه شون رو هم رد نمی کنم، توشون تک و توک خوب هم هست.... اما کمن
واسه همینه تو پست یاریگران اسلام گفتم، شیعیان یاریگر اسلامند.
بحث طولانیه،
هرجا هستی موفق باشید
باز هم ممنون از نظرت
سلام . نمیدونم چرا تند روی کردم وشما رو ناراحت کردم . منو ببخشید.راست میگی نباید زود قضاوت کرد .بازم بت سر میزنم . به هر حال منو ببخشید

پاسخ:
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم. برای هر کسی پیش میاد که گاهی تند بره
خدا ببخشه
یاعلی
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی