زبورِ دل

زبورِ دل

اندر معنای زبور: نوشته یا کتابی را زبور گویند.
اما زبور دل!
هر دلی را زبوری است در این عالم، کاش زبوری ناب بنویسیم بهر دل خود

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۵ - محسن رحمانی
    چه زیبا .

جهاد با نفس: یاریگران دین اسلام

دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۴۴
امام جواد(علیه السلام) ا ز پدر خویش و آن حضرت از جدش (علیه السلام) روایت کرده است: امیر المومین علی (علیه السلام) فرمودند: پیامبر خدا (صلی الله علیه و آله) فرموده اند:

به راستی که خداوند ، اسلام را آفرید و برا ی آن میدان و نور و دژ و یاریگرانی قرار داد، اما میدان اسلام قرآن، نور آن حکمت، دژ و قلعه ی آن کار نیک و یاریگران آن من و اهل بیت من و شیعیان ما می باشند.


جهاد با نفس / صفحه 58


و واقعا اگر ما درست عمل کنیم و واقعا مسلمان باشیم. اسلام را یاری کرده ایم.

هر چه اسلام می کشد از رفتار بد ما بچه مذهبی هاست....

بیایید در این ماه مبارک، خودمان را اصلاح کنیم تا یاریگر اسلام شویم...

التماس دعا

  • زبور دل

نظرات  (۹)

سلااااااااااام.
بابا بچه مذهبی!بابا رفیق خرابتیم.
چطوری؟چه خبر؟هنوز پر در نیاوردی؟!!
بابا بپر دیگه ترکیدیم ما واسه شیرینی.
دلم برات تنگیده.
بعد از هفت ماه دوباره به فضای وب برگشتم.
البته وب که میگم یعنی وبلاگ!
وگرنه تو این مدت تا دلت بخواد تو فضای نت و وب اونم از نوع وب سایت و سایت و خبرگزاری بودم.
میدونی که منو هر کاریم کنی بازم....
زندگیم حال و هوای دیگه ای پیدا کرده.
ولی دلم برای رفقای قدیم تنگ شده
و دوست دارم یک روز همشون رو ببینم دوباره و مثل اون موقع ها با هم بشینیم چایی بنوشیم و نوش جان کنیم.
ماه رمضون خوش میگذره؟
راستی یه سوال :وبت چی شده؟وقتی میری مینویسه بعلت تخلف از قوانین!!!!!!!!
خودت خوبی؟
دعای خیر یادت نره؟
چرا وبت رو حذف کردی؟چه خبر از استادات؟هم کلاسی هات؟دانشگاه؟نتایج ارشد؟
دوستان؟....
راستی امسال اگه توفیق بشه احتمال 50 درصد من جلو آقا صحبت کنم.خودم هنوز در شگفتم!!
خیلی آرزو دارم دعا کن...

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنون خوبی؟
چه عجب اومدی! البته دیگه هر کی بپره وضعیتش همینه
خداییش خیلی خوشحال شدم با کسی که مثل خودت دغدغه منده ازدواج کردی
نه بابا! پریدن کجا بود. شما دعا کن شاید یکی جرات پیدا کرد ما رو قبول کنه
استادا خوبن سلام می رسونن
دوستان خوبه؛ همکلای ها خوبن
نتایج ارشد اول شهریور ماه میاد. خبر داری که رتبه ی یک مواد امسال تو کلاس ما بود. آقای ابراهیمی
من که رو ی ارشد بدون کنکور حساب باز کردم.
امیدوارم آقا با دیدن تو امسال تو لبخند روی لبش حک بشه
خیلی واسم دعا که محتاج دعاتم
تخلف کجا بود.
از دست یه عده وبلاگمو حذف کردم.
منم دوست دارم. همه رو ببینم.
آخ چه شب هایی بود فلاکس من و تو چه نقش مهمی داشتند.
یاد چیپس و پفکی که رو هوا ازت زدیم بخیر

ماه رمضان هم می گذرونیم.
خیلی دعام کن.
راستی یادم رفت بگم با افتخار لینک شدی.

اونم اول همه!!!!!!

پاسخ:
پاسخ:
منم لینکت کرد
موفق باشی سید جان
منم مثل تو مات این قصه ام
تو هم مثل من این شب و دعوتی
درست تو همین ساعت و ثانیه
سزاوار زیباترین دعوتی
تو این حس و حال عجیب و غریب
دو تا بال میخوای که رو شونته
تواز هر مسیری بری میرسی
تو از هر دری بگذری خونته
از این سفره ها معجزه دور نیست
ببین دست دنیا تو دست منه
دعا میکنم تا اجابت بشه
دعا میکنم چون دلم روشنه
من از عشق بارون به دریا زدم
به بارون و به آسمون دعوتیم
چه مهمونی با شکوهی شده
تو این لحظه هایی که هم صحبتیم
من از عشق بارون به دریا زدم
به بارون و به آسمون دعوتیم
چه مهمونی با شکوهی شده
تو این لحظه هایی که هم صحبتیم

پاسخ:
پاسخ:
خیلی زیبا بود
ممنون
  • عاشق ولایت
  • سلام .ان شاالله که یاریگران واقعی باشیم.
    ان تنصروالله ینصرکم...

    پاسخ:
    پاسخ:
    إن شاء الله
    پیام امروز خیلی خوب بود
    ممنون رفیق


    پاسخ:
    پاسخ:
    خواهش می کنم
    منم خودم بار اول که حدیث رو خوندم. خیلی برایم جالب و مغتنم بود. امیدوارم طرح سفیر نور موثر باشه
    سلام و سعادت
    ممنونم از لطفت
    سلام..کلام شما صحیح با اندگی تغییر!
    خب هر کسی با اندازه ی خودش میتونه دین رو بفهمه .وگرنه ما افسوس معلومات بسیار بالای امام علی ع و یا پیغمبرمون رو حالا با این مشکلات و بخصوص در آینده نمیخوریم!که چرا در اختیار مردم نذاشتن.
    اینکه بگید ادعا بوده شعار امثال ما توهینه!
    چون قاعدتا من ِ نوعی که معلومات امام علی رو ندارم و همچنین این سخت گیریا اکثرا مساوی نیست بر روی همه ی بخش ها!این باعث میشه من نوعی دین نیمه کامل داشته باشیم و بعضی جاها با مشکل روبه رو شم!جمع شدن اینا باعث خستگی میشه و خوددرگیری!
    اگر فردی هست که انرژی استثنایی خستگی ناپذیریو تو خودش میبینه به عرض من توجهی نکنه.
    البته دومین منظور من بر سختگیری ،زیاده روی نیز هست!

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    حرف شما کاملا قبول
    بله اسلامی که در دست ماست، همان اسلام واقعی نیست.
    و ما هم چون معصومین معصوم نیستیم.
    من قصد توهین نداشتم. می توانیم زیباتر هم برداشت کنیم.
    یاعلی
    ممنون از اینکه عرضتونو نوشتید برام!
    منم منظورم این نبود که شما قصد داشتید..
    عاشق باشید..یاعلی

    پاسخ:
    پاسخ:
    خواهش می کنم.
    شما هم عاشق باشید و رسیده به محبوب
    یاعلی
    با افتخار زیاد در ردیف 53 لینک شدید

    پاسخ:
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی