زبورِ دل

زبورِ دل

اندر معنای زبور: نوشته یا کتابی را زبور گویند.
اما زبور دل!
هر دلی را زبوری است در این عالم، کاش زبوری ناب بنویسیم بهر دل خود

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۵ - محسن رحمانی
    چه زیبا .

خدایا! دریاب دل تنهایم را

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۴۹

خدایا!

در این تنهایی غریب مرا را تنها نگذار، که سخت تنهایی بر من غلبه کرده است

دلم هوای حرف زدن با دوستانم را دارد...

اینجا بیشترشان پی یک مدرک آمده و محبت تهی است...

دلم هوای حرف زدن دارد و چشم هایم پر از بغض است...

عجب غربت خاصی دارد این پایتخت ایران

بوی محبت نمی دهد، همه می دوند اما نمی دانم برای چه؟

دلم هوای ایثار و انسان دوستی دارد.


خدایا! دلم هوای دوستی را دارد. خدایا! تنهایی ام را دریاب که سخت تو را نیاز دارد

یا انیس من لا انیس له

  • زبور دل

نظرات  (۴)

سلام
نظر لطفته دوست من
زیارتت قبول...

پاسخ:
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم
إن شاء الله قسمت شما
به این خوشیم که هیچگاه تنها نیستیم. حداقل خدا هست.

پاسخ:
پاسخ:
عالی گفتی
یا رفیق من لا رفیق له
سلام. علاوه برایستادگی باید تو کارمون حواسمون به :"ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم"باشه.
که خیلی کمکمون می کنه.
راستی ارشد چی قبول شدید؟
زیارتتون هم قبول.
التماس دعا.

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنون از روایت زیبایت
ارشد با امتیاز بدون کنکور استعدادهای درخشان تو دانشگاه تربیت مدرس و تو همون گرایش کارشناسی خودم قبول شدم
إن شاءالله قسمت شما که برید مشهد رضا
از شما هم التماس دعا
چه بسیارند انسان هایی که

بالای خط فقر هستند

و زیر خط فهم

آپم
پاسخ:
پاسخ: بسیار جمله ی نغزی بود
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی