زبورِ دل

زبورِ دل

اندر معنای زبور: نوشته یا کتابی را زبور گویند.
اما زبور دل!
هر دلی را زبوری است در این عالم، کاش زبوری ناب بنویسیم بهر دل خود

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۵ - محسن رحمانی
    چه زیبا .

تولدت مبارک یا امام رضا

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۱۳
یا علی بن موسی الرضا(علیه السلام)!

تولدت مبارک آقای من!

مولای من از شما در این روز مبارک، خواسته ای دارم از سفره ی جود و رأفت شما، همان خواسته که به کرات به شما گفته ام. دست های من خالی است، به دست های خالی من نگاه نکنید، و به جود و کریمی خود نگاه کنید.

منتظرم آقا!

که جز شما به چه کسی روی آورم؟؟ شما امام امت هستید...

امام رضا (علیه السلام) فرمودند:

ایمان چهار رکن دارد:

۱- توکل بر خدا

۲- رضا به قضای خدا

۳-تسلیم به امر خدا

۴- واگذاشتن کار به خدا

 

این میلاد پر خیر و برکت را به همه ی شما دوستان تبریک می گویم. مرا در قنوت پر استجابت دستان خود دعا کنید.

 


 

  • زبور دل

نظرات  (۴)

بر شما باد به دعا که سلاح پیغمبران است.امام رضا (ع)
ولادتشون مبارک...
  • محیاو فرنگیس
  • سلام ما دنبال وبی هستیم که شبیه وب خودمون باشه اگه موافق باشید ما شما رو لینک میکنیم شما هم مارو لینک کنید تشکر

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    آدرس وبلاگتون رو ننوشتید
    حاجت ها روا ان شاالله...
    سلام...با یه پست جدید منتظر شمام

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    حتما سر می زنم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی