زبورِ دل

زبورِ دل

اندر معنای زبور: نوشته یا کتابی را زبور گویند.
اما زبور دل!
هر دلی را زبوری است در این عالم، کاش زبوری ناب بنویسیم بهر دل خود

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۵ - محسن رحمانی
    چه زیبا .

صدای عاشقی

چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۲، ۰۲:۳۶
شنیده ای صدای عاشقی را تا کنون؟؟؟

اگر نه

به صدای اذان بیشتر دقت کن

که چگونه شهادت به عاشقی رسول الله و علی می دهد

و چگونه پیوسته بی تاب آمدن توست

و صبح و ظهر و شام انتظارت را می کشد

و اگر دیر کردی،

میگوید

قضا کن

قبول می کنم....


خدا

دنیا را برای تو

پر از طنین عاشقی کرده است.

تو فقط کمی گوش کن...

  • زبور دل

نظرات  (۶)

از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر

عآلی بود..

سلام..

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنون از نظر لطف شما
ابرها به آسمان تکیه میکنند, درختان به زمین و انسانها به مهربانی هم...

پاسخ:
پاسخ: زیبا بود
ممنون
  • خادم المهدی
  • خیلی زیبا بود.
    با افتخار لینک شدید.
    خوش حال می شم به وبلاگ من هم سری بزنید.منتظر حضور گرمتان هستم.
    موفق باشید.
    یا علی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم. نظر لطف شماست.
    شما نیز با افتخار لینک شدید
    شــــــــهر من اینجاست !!!!!
    اینجـــا همه قار قار چهلمین کـــــــــلاغ را دوست می دارند !
    و آبـــــــــــرو چون پنیری دزدیده خواهد شـد ….

    پاسخ:
    پاسخ:
    روزگار تلخی است
    این روزها
    سلام...آپم,خوشحال میشم سر بزنی
    امام حسین علیه السلام می فرمایند:

    أنَا قَتیلُ العَبَرَةِ لایَذکُرُنی مُؤمِنٌ إلّا استَعبَرَ
    من کشته اشکم ؛ هر مؤمنى مرا یاد کند ، اشکش روان شود

    (کامل الزیارات ، ص 108)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی