زبورِ دل

زبورِ دل

اندر معنای زبور: نوشته یا کتابی را زبور گویند.
اما زبور دل!
هر دلی را زبوری است در این عالم، کاش زبوری ناب بنویسیم بهر دل خود

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۵ - محسن رحمانی
    چه زیبا .

کاش...

شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۱۷
دلم می خواهد فریاد بزنم و از تمام این روزها فرار کنم و گریزی به خدا بزنم.

چقدر دنیا درگیر خودش شده است، و من چرا درگیر می شوم؟

کجاست آن دوستی که باور کند تو را فقط به خاطر خودت!

همه در گریز از هم هستند، مبادا دیگری مانع پیشرفت آنها شود! کسی هست بگوید دکتر حسابی با چه اصولی به تمام زندگی اش می رسید؟؟

برای یک چیز، قید خیلی چیزها را می زنیم، کاش برای خدا قید تعلق های فانی را می زدیم، کاش برای خدا قید نگاه های نادرست را می زدیم

کاش برای خدا قید فکرهای بد را می زدیم...

کاش...

 

کاش کسی بود تا سهم دلتنگی هایم را با او تقسم کنم. سهم تمام اندیشه هایم را

این فکرها در خیالم سنگینی می کند، کمکم نمی کنند این آدم ها، و چقدر سنگین است، درک این اندیشه ها و حمل آنها به تنهایی...

 

اما باید رفت، این قانون است 

  • زبور دل

نظرات  (۳)

  • شاید خودم
  • سلام و سعادت
    چقدر خوشحال شدم که شما دوست عزیز دوباره به شاید خودم آمدی
    طلاییه سرخ برای من بسیارخواندنی است
    دست مریزاد...
    پاسخ:
    پاسخ: سلام
    وب شما هم زیباست
    خودم هم لذت بردم از متن های شما
    ممنون از لطف شما
    دلمان که میگیرد ، تاوان لحظاتی است که دل بسته بودیم . . ......
    پاسخ:
    پاسخ: عالی بود...
    سلام وبت خیلی قشنگه.مخصوصا اسم قشنگی که داره آدم یاده طلاییه می افته.خسته نباشی.
    پاسخ:
    پاسخ: سلام
    ممنون از نظر لطف شما
    به شما هم خدا قوت می گم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی