زبورِ دل

زبورِ دل

اندر معنای زبور: نوشته یا کتابی را زبور گویند.
اما زبور دل!
هر دلی را زبوری است در این عالم، کاش زبوری ناب بنویسیم بهر دل خود

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۵ - محسن رحمانی
    چه زیبا .

نیازمند تو هستم...

پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۳۱
روزهای مکرر است که دنبال تو می گردم.

توئی که خودم دلیل نیامدنت هستم. من تو را کم دارم. هر جا که نگاه می کنم تو را کم دارم.

تو را

نگاهت را

پندهای راه گشایت را

هدایتت را

و دعایت را مولای عصر من!

یا صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه  الشریف)! دلم بی قرار توست. کجایی؟ کدام منزل سکنی داری؟

به من بگو کجایی؟ بی تو بدجور دچار دنیا شده ام.

با تو بودن حس رهایی را به من میدهد.

بیا که بال هایم را دنیا قیچی کرده است و افتاده ام بروی زمین.

ای امام من! نیازمند تو هستم.

ای امام من! نیازمند تو هستم....

این دنیا تو را بدجور کم دارد. این دنیا دارد جایی می رود که اوج پستی است.

ای امام من! بیا و قطره ای از مهربانی هایت را به کام این دنیا بریز که تلخی اش دارد می کشد ما را...

ای امام من! نیازمند تو هستم...

اللهم عجل لولیک الفرج

 

  • زبور دل

نظرات  (۱)

تشکر...انشاالله شما هم برید...
پاسخ:
پاسخ: ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی