زبورِ دل

زبورِ دل

اندر معنای زبور: نوشته یا کتابی را زبور گویند.
اما زبور دل!
هر دلی را زبوری است در این عالم، کاش زبوری ناب بنویسیم بهر دل خود

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۵ - محسن رحمانی
    چه زیبا .

دارم به تو فکر می کنم ای من!

دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۵۳
به تو که نمی دانم گاه چگونه در اوج خواستن، گونه ای خودت را نشان می دهی که بی نیاز هستی

و زمانی که بی نیازی خود را نیازمند جلوه می دهی!


دارم به تو فکر می کنم ای من!

تویی که تمام نیروها و توان و راه حل ها در تو جمع شده و اما باز در دنیای بیرون دنبال درمانی!

با توام ای من!

بیا و کمی آرام تر باش و بیشتر در خودت فرو برو، باور کن در سکوت اندیشه در خود، کمی از من بودن خارج می شوی...

ولی باز به تو فکر می کنم ای من! که چقدر تنهایی...

 

در این میان تنهایی ها فقط عشق تو را پیش خواهد برد هوس عاشقی نداری؟؟؟؟

و عشق تو را از من بودن، رها می کند...

  • زبور دل

نظرات  (۳)

سلام دوست عزیز وب بسیار زیبایی داشتی
mohsen8m.blogfa.comمطالب منم بی ربط با وب تو نیست بیا یه سر بزن ممنون.
خوب است که دلت شکسته است...
مثل از پل گذشته می مانی...یا دل زنده و سالم است و یا شکسته...این یا آن باشی خوب است...باز تکلیفت روشن است...
اما...
اما اگر دلت همچون دلم نه سالم باشد و نه شکسته چه میکنی؟
مثل جانبازی که نه سالم مانده و نه با دوستان رفته باشد...
آنقدر خسته و خمیده...
آنقدر زخمی...بال هایم را می گویم...
آنقدر سنگین...بار روی دوشم را می گویم...
آنقدر سخت...راه را می گویم...
آری...راه من سخت است اما راه تو خوب است...حتی اگر تنهای تنها باشی اما راهت پستی و بلندی ندارد...
اما خسته و زخمی و افتاده بر زمین باشی..راه هم سخت و نفس گیر باشد...
...
پاسخ:
پاسخ: حال دلت از حال دل من بهتر است...
خدا بیشتر دوستت دارد که بیشتر زخم عشقش را خورده ای
سلام دیدی 17ربیع خیلی زود اومد...میدونم که مثل من تو هم سخت منتظرش بودی... پیشاپیش این عیدمبارک باشه...
پاسخ:
پاسخ: سخت منتظرش بودم برای زمانی که فکر می کنم لایق خدمتی هستم.
اما الان ناراحتم که پیش روی امامم سرافکنده ام.

پیشاپیش عید تو نیز مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی