زبورِ دل

زبورِ دل

اندر معنای زبور: نوشته یا کتابی را زبور گویند.
اما زبور دل!
هر دلی را زبوری است در این عالم، کاش زبوری ناب بنویسیم بهر دل خود

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۵ - محسن رحمانی
    چه زیبا .

هوای آدمیت

جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۵۷
دارم سکوت اختیار می کنم.

استاد می پرسد بگذارید از ...بپرسم، چرا اینقدر کم حرف هستید؟؟؟

دارم به صدای خدا گوش می دهم. بدجور دلش برای  مخلوقش تنگ شده، مخلوق گناهکارش....

دارم خسته می شوم از خود الانم.  کاش کسی یک سیلی محکم بزند به من و بگوید خوشحالم که بالاخره  فهمیدی، کاش آدمها بدون تعارف حرف دلشان را می زدند.

دارم به حرف های آقای مجتهدی تهرانی گوش می دهم. چه حرف های نابی از آدمیت می زند. کاش دنیا هوای آدمیت کند.

کاش دنیای دلم بیش از دنیای بیرون هوای آدمیت کند....

دعایم کنید.

 

  • زبور دل

نظرات  (۵)

واقعا حق بود. حال این روزهایم دقیقا...
بروزم.
التماس دعا
یازهرا

پاسخ:
پاسخ:
حول حالنا الی أحسن حال
سلام
ممنون از حضورتون...

پاسخ:
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم.
راستی خدادلم هوای دیروز را کرد
هوای روزهای کودکی را
دلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم
آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورد
دلم میخواهد این بار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان
هر چه میخواهید بکشیداین بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو
دلم میخواهد …
می شود باز هم کودک شد؟؟

پاسخ:
پاسخ:
می شود...
خداقوت...
من دارم می رم...فعلا ...
شاید برگشتم نمی دونم...شاید....
خیلی التماس دعا ازتون...حلالم کنید...
یازهرا

پاسخ:
پاسخ:
ممنون
سفر به سلامت
یاعلی
سلام.خداقوت.من برگشتم.همانند پرکاهی سبک و همانند کوهی سنگین ...تفسیرش بماند...
آدرس و نام وبلاگم عوض شده خوشحال میشوم در اینجا در خدمتتان باشم...
منتظر حضورتان هستم
التماس دعا
یازینب

پاسخ:
پاسخ:
سلام
التماس دعا
این تغییر از اثرات سفر است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی