زبورِ دل

زبورِ دل

اندر معنای زبور: نوشته یا کتابی را زبور گویند.
اما زبور دل!
هر دلی را زبوری است در این عالم، کاش زبوری ناب بنویسیم بهر دل خود

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۵ - محسن رحمانی
    چه زیبا .

خدای من

جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۳۲
خدای من!

من به مهربانی تو بیش از مهربانی دیگران امید دارم.

خدای من!

گاه در امور تو که دقیق می شوم، فقط می خواهم ساعت ها این مقام خدایی ات را ستایش کنم.

خدای من!

اگر چه سرافکنده ی امتحان های توام، ولی باز امیدم به ارفاق های توست.

خدای من!

من همان کودکی هستم که آدمکی را از گل ساختم و هر چه نگاهش کردم، بعد فهمیدم چقدر ناتوانم

خدای من!

می گویند "ب" بسم الله یعنی به نام تو و با یاری تو

خدای من!

خوبی ها را زندگی کردن را یادم بده

خدای من!

مولایم علی فرموده: ارزش آدمی به قدر همت اوست، پس تو همتم را بالا ببر

خدای من!

زندانی بساز که قلبم را در آن حبس ابد کنم، زندانی که فقط نور تو از پنجره ی آن به او بتابد

خدای من!

نه بنده ی شایسته ای برای تو بودم و نه خدمت بندگی صالحی داشتم.

خدای من!

من بدم، ولی تو خدایی، پس به رسم خدایی ات مرا ببخش، که کرم و لطف تو فراتر از خطاهای من است.

خدای من!

معشوق و محبوب من!

تو که بهتر میدانی گاه خواسته های لجوجانه ام نیز به تو برمیگردد، پس مرا ببخش

مرا ببخش که بی دل شدم.

خدای من!

به راستی مولایم حق داشت، که بگوید که بر عذابت صبر می کنم، چگونه بر فراقت صبر کنم؟؟

 

خدای من!

من که بی تو کسی را ندارم، تو آنجاهایی که هیچ کس نبود، دستم را گرفتی، از تو می خواهم دستم را که عمری گرفته ای مبادا رها کنی

یا خدا!

آنی و کمتر از آنی رهایم نکن...

  • زبور دل

نظرات  (۱)

ای جمله بی کسان عالم را کَس
یک جو کَرمت تمام عالم را بَس
من بی کَسم و کسی ندارم جز تو
یا رب به فریاد من بی کَس رَس ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی