زبورِ دل

زبورِ دل

اندر معنای زبور: نوشته یا کتابی را زبور گویند.
اما زبور دل!
هر دلی را زبوری است در این عالم، کاش زبوری ناب بنویسیم بهر دل خود

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۵ - محسن رحمانی
    چه زیبا .

زندگی تعطیل

پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۲
لبخندهایت را دوست دارم

همان هایی که

"صادق ترین" همراه من بودند

***

باورت می شود

از وقتی گفتی برو

از دنیا رفته ام

مرگ به همین سادگی است

از چشم تو افتادن

***

لرزش دستانم در زمان تحویل

آخرین برگه امتحان

یعنی

از این پس خلوت هایم غوغا می کنند

***

نشسته ام

خوبی هایم با تو را مرور می کنم

چقدر بد شده ام بی تو

...

***

هوای مه آلود را درک نمی کردم

تا اینکه فرداهایم این روزها

بی تو مثل هوای مه آلود شده

یادم هست

مدرسه را آن موقع تعطیل کردند

یعنی الان زندگی من تعطیل می شود؟؟؟

 

  • زبور دل

نظرات  (۱)

  • چشمان ابراهیم
  • معنی جمله زیر در ماه رمضان کامل معنا میشود

    ساحل دلت را به خدا بسپار ، خودش قشنگ ترین قایق را برایت می فرستد . . .

    ماه بخشش گناهان بر شما مبارک
    التماس دعای شدید
    یازینب

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی