زبورِ دل

زبورِ دل

اندر معنای زبور: نوشته یا کتابی را زبور گویند.
اما زبور دل!
هر دلی را زبوری است در این عالم، کاش زبوری ناب بنویسیم بهر دل خود

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۵ - محسن رحمانی
    چه زیبا .

مهندسی نیکو سرشت به دیدار خدا رفت

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۲۳

 

حرفم نمی آید

هوش سرشار شما

ادب شما

همه در بهار زندگی تان کجا رفت؟؟

تابلو سمت راست، حل معادلات بود به روش من

تابلو سمت چپ را به دستور استاد شما

شما ترجمه ی حل مرا می نوشتید

باور نمی کنم

دیگر بین ما نیستید...

باور نمی کنم

من از آن کوهی که شما را از ما گرفت

گله دارم

 

 

روح تان شاد مهندس

با مولایم علی بن موسی الرضا محشور شوید...

 

 

 

+دلم بغض دارد، جوانی مستعد و باهوش دیگر روی این کره خاکی نفس نمی کشد...

 

  • زبور دل

نظرات  (۱)

سلام

کل نفس ذائقه الموت
 عرض تسلیت..
خدا ایشون رو رحمت کند و با اولیا محشور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی