زبورِ دل

زبورِ دل

اندر معنای زبور: نوشته یا کتابی را زبور گویند.
اما زبور دل!
هر دلی را زبوری است در این عالم، کاش زبوری ناب بنویسیم بهر دل خود

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۵ - محسن رحمانی
    چه زیبا .

می آید تا که آرام شود

جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۱۸

بعضی وقت ها شده اوج کار

دلت تنگ می شود

گیر جایی است که آرام شود

دوستی را با خودم همراه کردم

برویم کربلای ایران

حرم شاه عبدالعظیم حسنی

داخل مترو گفت: مزار شهید پلارک هم در گلزار تهران است؟

گفتم ایستگاه شهر ری پیاده نشو

رفتیم گلزار

بار اولی بود

دوست ما حال و هوایش آرام شد

به مزار سید اهل قلم

سید مرتضی آوینی که رسیدیم

یک زوج جوان مسافر پرسیدند مزار شهید چمران کجاست؟

گفتم دنبال من بیایید، آنجا می روم

از لباس سنتی خانم پیدا بود که دنبال چیزی هستند، و بوسه ای که به مزار شهید چمران زدند یعنی دلی عاشق دارند

به سید آوینی گفتم:

"چند صباح قبل میهمان از شیراز داشتی

امروز از رفسنجان

نمی دانم اینجا چه خبر است

که عجیب دلی که گیر می دهد

آرام می شود

خیلی مسافت را طی می کند

می آید تا آرام شود"

...

التماس دعا


+برای بهترین دوستانتان آرزوی شهادت کنید.


  • زبور دل

نظرات  (۱)

زیبا گفتید
زیبا می نویسید

قلمتان با برکت
پاسخ:
سلام
ممنون از نگاه شما
ای قلم هم هدیه محبوب است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی