زبورِ دل

زبورِ دل

اندر معنای زبور: نوشته یا کتابی را زبور گویند.
اما زبور دل!
هر دلی را زبوری است در این عالم، کاش زبوری ناب بنویسیم بهر دل خود

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۵ - محسن رحمانی
    چه زیبا .

هر شب در قرار ملاقات

شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۴۳

باز آمده ام

نگاهت می کنم

پرده را کنار می زنی

مهتاب به تو چشم دوخته است

دستمال همیشگی برای به امانت گرفتن اشک ها را کنار سرم میگذارم

زانوها را بغل می کنم

بعد آرام آرام مثل تمام نوجوانی ها از پنجره به صاحب ماه خیره می شوم

در گوشم زمزمه می کند:

"لا تَخف و لا تَحزن إنّا مُنجوک"

صدایش می کنم و می گویم:

ببین!

هر شب قرار ملاقاتی دارم با میهمانی که به تو سپردم

با قلبم

از وقتی آماده در بیمارستان شما بستری شده

شاید نفس هایش رو به آخر باشد

ولی راحت تر نفس می کشد

راحت تر می خندد به رفتن ها

یا طبیب من لا طبیب له

ممنونم

  • زبور دل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی