زبورِ دل

زبورِ دل

اندر معنای زبور: نوشته یا کتابی را زبور گویند.
اما زبور دل!
هر دلی را زبوری است در این عالم، کاش زبوری ناب بنویسیم بهر دل خود

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۵ - محسن رحمانی
    چه زیبا .

طواف ماهی

پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۲۷

از طواف ماهی ها

فهمیدم

خدا همین نزدیکی است

  • زبور دل

نظرات  (۲)

  • السلام علیک یااباصالح المهدی
  • اره واقعا من خدا رو خیلی تو دلم حس میکنم دلم همش بهم میگه خدارو خیلی دوست دارم.من خیلی خوشحالم که این حس دارم و خدا رو نزدیک خودم حس میکنم.ادم خوبی نیستم ولی خدام رو بینهایت دوست دارم.خدایا هوارررررررررررتا دوست دارم

  • السلام علیک یااباصالح المهدی
  • اره واقعا من خدا رو خیلی تو دلم حس میکنم دلم همش بهم میگه خدارو خیلی دوست دارم.من خیلی خوشحالم که این حس دارم و خدا رو نزدیک خودم حس میکنم.ادم خوبی نیستم ولی خدام رو بینهایت دوست دارم.خدایا هوارررررررررررتا دوست دارم

    پاسخ:
    خدا زیباترین و یگانه ترین معشوق است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی