زبورِ دل

زبورِ دل

اندر معنای زبور: نوشته یا کتابی را زبور گویند.
اما زبور دل!
هر دلی را زبوری است در این عالم، کاش زبوری ناب بنویسیم بهر دل خود

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۵ - محسن رحمانی
    چه زیبا .

قطره محبت

يكشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۴:۳۱

بگذار زیر باران مهربانی ات

قطره ای محبت بنوشم

تشنه ام من

روی این زمین

تشنه ی لبخند زلال....


  • زبور دل

نظرات  (۴)

تشنه ام من...تشنه ی لبخند زلال...

سال هاست که دیگران را متهم میکنم که لبخندم را از من گرفته اند...اما خود بهتر می دانم که خودم هستم که خنده های زلال را از خودم گرفتم...و محروم شدم از صورت خوش فُرم...

زیبا بود...
تشنه ی لبخندی خالصانه....

به روشنی باران....
موفق باشید
  • هیئت مجازی کتاب
  • سلام

    دعوتید به :

    سوم خردادی ها

    http://heyateketab.blog.ir/post/194
    پاسخ:
    سلام
    سپاس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی