زبورِ دل

زبورِ دل

اندر معنای زبور: نوشته یا کتابی را زبور گویند.
اما زبور دل!
هر دلی را زبوری است در این عالم، کاش زبوری ناب بنویسیم بهر دل خود

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۵ - محسن رحمانی
    چه زیبا .

هوای جوانی

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۵۸
پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلّم) می گوید: خودت را از نسیم بهار و تابستان نپوشان که جوان کننده است!

با خودم می گویم نسیم بهار، نسیم رستاخیز است، نسیم اینکه بعد از هر مرگی تولدی است. باید بگذارم این درس بزرگ بهار بیدار و زنده ام کند.

اصلا جوان شدن یعنی پویا شدن و به تکاپو افتادن برای رسیدن به خدا

و تابستان،

فصل ثمره دادن تلاش ها!

کاش همیشه معنای سطح و باطن حرف های خدا و آل الله را خوب درک کنیم  عمل کنیم.

خدایا! دلم هوای جوان شدن می خواهد، از آنهایی که خوابش نمی آید در دل شب از درد فراق تو

خدا! دلم  هوای جوان شدن می خواهد از آنهایی که می دود تا برسد به سر منزل مهربانی

خدایا! دلم هوای جوانی می خواهد...بهارت را شروع می کنی؟

  • زبور دل

نظرات  (۱۲)

سلام.سال نومبارک.وبلاگ نو مبارک.
ان شاالله همیشه جوون باشی...

پاسخ:
پاسخ:
سلام سال نو شما هم مبارک
ممنون
  • تا اینجا خواندم...
  • سلام...

    تا اینجا خواندم....

    http://baketab.blog.ir/
    سلام...

    چهار سردار...

    http://zareh.blog.ir/post/394
  • چشمان ابراهیم
  • برقی از غضب خدا چون صاعقه فرود آمد و زمین را لرزاند و باران سرازیر شد... اما باران را در خارستان کویری دلهای مرده چه سود؟ امام به خشم آمده است و سخنانش صاعقه ای است که زمین را به تازیانه آتش گرفته است.شهید آوینی
  • چشمان ابراهیم
  • به خاطر کندن گل سرخ ارّه آورده‌اید؟
    چرا ارّه؟

    فقط به گل سرخ بگویید: تو، هی تو!
    خودش می‌افتد و می‌میرد!

    پاسخ:
    پاسخ:
    و به راستی همین که دل بشکند، تمام است
  • چشمان ابراهیم
  • آنان که به من بدی کردند، مرا هوشیار کردند
    آنان که به من انتقاد کردند، به من راه و رسم زندگی آموختند
    آنان که به من بی اعتنایی کردند، به من صبر و تحمل آموختند
    آنان که به من خوبی کردند، به من مهر و وفا آموختند
    پس خدایا!
    به همه اینان که باعث تعالی دنیوی و اخروی من شدند، خیر و نیکی دنیا و آخرت عطا کن.
    شهید چمران
  • چشمان ابراهیم
  • آنان که به من بدی کردند، مرا هوشیار کردند
    آنان که به من انتقاد کردند، به من راه و رسم زندگی آموختند
    آنان که به من بی اعتنایی کردند، به من صبر و تحمل آموختند
    آنان که به من خوبی کردند، به من مهر و وفا آموختند
    پس خدایا!
    به همه اینان که باعث تعالی دنیوی و اخروی من شدند، خیر و نیکی دنیا و آخرت عطا کن.
    شهید چمران

    پاسخ:
    پاسخ: بسیار زیبا بود

    با سلام...


    http://taknevisi.blog.ir/post/3
    مقام معظم رهبری:
    *برای یک ملت، خسارتی بزرگ است که افراد آن با کتاب سر و کار نداشته باشند و برای یک فرد، توفیق عظیمی است که با کتاب مأنوس و همواره در حال بهره گیری از آن- یعنی آموختن چیزهای تازه- باشد....*
    ..................................................................
    هیئت مجازی کتاب

    http://heyateketab.blog.ir/
  • چشمان ابراهیم
  • زندگی بی شهادت، ریاضت تدریجی برای رسیدن به مرگ است . .
    (شهید محمد عبدی)

    پاسخ:
    پاسخ:
    اینان اینگونه فکر می کردند که رسیدند...
  • چشمان ابراهیم
  • سلام وخدا قوت...
    با تیتر از امیدهایم می نویسم بــــروزم...
    ویژه ترین پست وبلاگـم...
    باعث افتخاره که بیایید و نظرتون رو بگید...
    حتما از این پست دیدن کنیــــــــد چون من عـــــــــــــــــــــــاشقش هستم...
    التماس دعا
    یا زیـنب

    پاسخ:
    پاسخ: سلام
    حتما
    سلام...

    قلب....

    http://zareh.blog.ir/post/271

    دعوت قرآنی....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی