زبورِ دل

زبورِ دل

اندر معنای زبور: نوشته یا کتابی را زبور گویند.
اما زبور دل!
هر دلی را زبوری است در این عالم، کاش زبوری ناب بنویسیم بهر دل خود

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۵ - محسن رحمانی
    چه زیبا .

خدایا دریاب دل ما را...

پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۱۱
گاهی که خودم را نگاه می کنم در آینه ی اشک، خجالت از خدا در وجودم بیداد می کند...

عبارت" می توانستم بهتر باشم" مدام در ذهنم متجلی می شود.

امان از این خطوات شیطان که رهایمان نمی کند. وسوسه ی سستی، وسوسه ی فردا ها، وسوسه ی بوی دنیا وسوسه ی ...

خدایا! آنی و کمتر از آنی رهایمان نکن...

خدایا! کاری با دل های ما کن که جز خودت را طلب نکند و جز یاد تو در قلب ما یادی حضور پیدا نکند..

خدایا! فردا هم باز شروع جمعه ی بی صاحب عصر وزمان است؟؟؟؟

چقدر دلم تنگ شده برایت آقای خوبی ها! مولای منتظر...

 

می گویم به تو منتظر چرا که تو منتظر آمدن ما هستی نه ما منتظر آمدن تو! تو آمده ای، از همان بدو تولدت برای هدایت ما در تکاپویی اما ما نیامده ایم...

خدایا! آن حرکتی را که ما را به مولا می رساند در ما هویدا کن...

مولای من! تذکری دادی که حتی فکر سخن راز گفتن را هم نکنم،  مولا جان از من مراقبت هایت را دریغ مکن که سخت این روزها دلم بی تاب رفتن شده و می دانم هنوز خدمت کافی نکرده ام، معلق زمین و آسمانم کمکم کن

خدایا! ۵ سال پیش، خودت وعده دادی "الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا..."، خواستم بگویم هدایتم کن همین...

یاعلی.

یا علی بن موسی الرضا(علیه اسلام)!

نشسته ام چو غباری به شوق اذن دخول

بیا! بگو نتکانند پادری ها را

  • زبور دل

نظرات  (۳)

دلم گرفته از خودم...
خودم اسیر غم شدم...
شدم اسیر قصه ی خودم...
------------------
یه سر بیا پیشم تنهام
پاسخ:
پاسخ: سلام
همین که از خدا دور می شویم، خسته و اسیر و تنها می شویم
حتما به کلبه ات سر می زنم
سلام همسنگرم
خیلی وقت بود که میخواستم به خونه مجازیت سری بزنم اما توفیقش رو نداشتم.
چقدر دلم برات تنگ شده
برای تو و همه بچه ها
برای اون روزایی که ...


دعام کن رفیق . . .
پاسخ:
پاسخ: سلام
خوبی؟ همسنگر خطه ی جنوب من
منم دلم تنگ شده برای اون روزهایی که همه از گوشه گوشه ی کشور جمع می شدیم و طرح و برنامه می دادیم و پر از اشتیاق بودیم.
دلم برای همه ی بچه های جنبشی تنگ شده رفیق
برای صداقت ها و ایمان های انقلابی
برای دغدغه مندی ها
برای پویایی ها
خدا قوت رفیق
  • عاشق ولایت
  • امام صادق(ع)فرمودند: شبهه ای برای شما پیش خواهد آمد که بدون نشان آشکار و امام هدایت خواهید

    ماند، از آن شبهه رهایی پیدا نمی کند مگر کسی که دعای غریق را بخواند........
    التماس دعا

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حدیث زیبایی که ذکر کردی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی