زبورِ دل

زبورِ دل

اندر معنای زبور: نوشته یا کتابی را زبور گویند.
اما زبور دل!
هر دلی را زبوری است در این عالم، کاش زبوری ناب بنویسیم بهر دل خود

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۵ - محسن رحمانی
    چه زیبا .

خدایا! بیخود از خودم کن

چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۲۶

یارب دل پاک و جان آگاهم ده
آه شب و گریه سحرگاهم ده
در راه خود اول زخودم بیخود کن
بیخود چو شدم زخود بخود راهم ده

خواجه عبدالله انصاری
 

دوست دارم مثل شهدا در قبر خود می خوابیدم و بی هیچ ترسی از مرگ چشمانم را فرو می بستم اما افسوس که غرق  گناهم...
داداش مهرداد را هر وقت پیدا نمی کردند، آدرس آخر آنجا بود! کنار گلزار شهدا ، داخل یک قبر خالی...
یک نوجوان و این همه آمادگی  و عاشقی...عاشق بود و به معشوق رسید
حالا من جوان و این همه درماندگی...
شهدا واقعا عاشقانه تو را می خواندند ای خدای من، خدایا! عاشقانه خواندنت را یادم بده.

شهدا استاد من شوید، دلم دنبال استاد عاشق می گردد..



خدایا! رهایمان نکن که بی تو هیچ هستیم. و دارایی ما تو هستی. برای فراق های دنیایی ما را ملول و آزرده خاطر نساز که دوری از تو  باید تنها غم ما باشد. چرا که این غم تنها غم عاشقان است...


خدایا! دریاب ما را

  • زبور دل

نظرات  (۶)

_____________$$$$$$
___________$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$___$$$$$,
_________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$
$$$$..$$$_$$$$$$..$$$$$$$$.$$$$$$$_$$$
$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$
$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$
•••✖ منتظرتممممممممم بدوووووو بیا دیگه•••
  • سادات میرشمسی
  • سلام
    وبلاگ زیبایی دارید به وبلاگ منم سری بزنید و نظری بدید
    خدایی متفاوت ترین وبلاگ سیاسیه مخصوصا دانلودیهاش حتما ببینید
    منتظرم
    همین حالا
    [گریه]
    سلام
    وب خوب و پرمحتوایی دارین
    حوشحال میشم ب منم سر بزنین
    پاسخ:
    پاسخ: سلام نظر لطف شماست
    حتما سری به شما میزنم
  • شکسته بال
  • آه ...استاد....استاد...استاد...
    روز اول که به استاد سپردند مرا
    دیگران را خرد آموخت،مرا مجنون کرد...
    "...و هرکه طلب کند می یابد..."
    مستدام باشید
    یاعلی
    پاسخ:
    پاسخ: نیست در لوح دلم جز الف قامت دوست
    چه کنم حرف دگر یاد نداد استادم

    شما نیز مستدام و سرافراز باشید
    یاعلی
  • صهبای ولا
  • سلام.به وبم سر بزنید .ولطفا در طرحی که ارایه شده شرکت کنید.با تشکر...
    من عاشق ولایت هستم حال صهبای ولا خوب نیس براش دعا کنید....

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    حتما در طرحتان شرکت می کنم
    امیدوارم سریعترحالش خوب شود.
    با سلام . تا ابد مدیون خونشان هستیم.
    http://img.ir/wdW.jpg

    پاسخ:
    پاسخ:
    هر لحظه ی ما مدیون شهداست
    باشد که وفا یبه عهد کنیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی