زبورِ دل

زبورِ دل

اندر معنای زبور: نوشته یا کتابی را زبور گویند.
اما زبور دل!
هر دلی را زبوری است در این عالم، کاش زبوری ناب بنویسیم بهر دل خود

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۵ - محسن رحمانی
    چه زیبا .

محرم و ماه عاشقی

جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۵۱
از خودم می پرسم چه چیزی بود که امام حسین(علیه السلام) را تا وادی خون و جنون کربلا پیش برد؟

دلم نگاهی به من می کند و می گوید:

عشق

بعد می گوید:

 عشق= الله

 

***

هر روز دهه ی اول محرم، میهمان من باش، دل گفته هایی دارم برای تو

  • زبور دل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی