زبورِ دل

زبورِ دل

اندر معنای زبور: نوشته یا کتابی را زبور گویند.
اما زبور دل!
هر دلی را زبوری است در این عالم، کاش زبوری ناب بنویسیم بهر دل خود

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۵ - محسن رحمانی
    چه زیبا .

یادم باشد...

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۴۶

فرق ما آدم ها در همین تفاوت های ماست

کسی آدم ها را توجیه کند، اینقدر تلاش نکنند همه را مثل هم کنند.


کسی هم دیگران را برای اثبات خودش توجیه نکند، همین که به خودت و فکرهایت خوب برسی اثبات می شوی

این روزها یاد گرفتم اگر همان کودک بچگی هایم باشم که با شوق دست به خاک می زد و می پرسید و از زمین خوردن دست نمی کشید و همواره پیش می رفت، شاد خواهم بود

شاد خواهم بود که یاد باشد چه شادی و چه غم به قول آن عارف

این نیز بگذرد...


یادمان باشد گمشده ی ما آن امامی است که منتظر آمدن ماست...

باران همیشه چشم هایم را می شوید تا یادم باشد معشوقم کیست....

  • زبور دل

نظرات  (۳)

سلام
به وب منم تشریف بیارید

پاسخ:
پاسخ:
سلام
حتما سری می زنم.
نمیدونم تا چه حد ولی حس میکنم یه نفطه شباهت هایی داریم... دوست دارم دوستی مثل تو داشته باشم...که همیشه باهاش بتونم راحت حرف بزنم...نمیدونم چرا این حرفارو بهت گفتم....
پاسخ:
پاسخ: سلام
من هم از داشتن دوستی مثل تو خوشحال خواهم شد
چرای این حرف ها را اول کلامت گفته ای
نقطه های اشتراک...
تشکر.قول میدم دوست خوبی باشم وپایدار توی دوستی...آره واقعا منم با این بیت دوانه میشم.باورت میشه همیشه تکرارش میکنم...نمید.نمیدونم ولی خیلی دلم گرفته...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی