زبورِ دل

زبورِ دل

اندر معنای زبور: نوشته یا کتابی را زبور گویند.
اما زبور دل!
هر دلی را زبوری است در این عالم، کاش زبوری ناب بنویسیم بهر دل خود

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۵ - محسن رحمانی
    چه زیبا .

جواب

يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۲۹
آرام باش

آرام

من، غروب دعا کرده ام، جواب می دهند..

جواب

  • زبور دل

نظرات  (۳)

یک وقتایــــی هســت کـــه
بایــد لــــم بدی یه گــــوشه...
و جــریان زندگیــت رو فقـــط مــــرور کنی.
بعــدشم بگـــی:
"به سلامتــــــــی خــــودم که اینقـــدر تحمـــل داشتـــم.....!
من..
  • چشمان ابراهیم
  • شک نکن ... جواب میدهند ... خدایمان خدای بزرگیست و من به چشم دیده ام ...

    پاسخ:
    پاسخ: او همیشه پاسخ می دهد و این ماییم که متوجه نیستیم
  • چشمان ابراهیم
  • چند کلمه بیشتر نمی نویسی اما همین چند کلمه ات اشک را در چشمانم به بازی می گیرید ...
    شاید چون حرفایت برایم تکراریست ... تکرار لحظه ها و حرف های خودم است ...
    انگار با هر کلمه دنیایی از گذشته ام ؛ از لحظه هایی که در زمان حال دارم برایم تداعی می شود ...
    انگار خودمم که این حرف ها را می زنم ... و خودم هم به حال خودم می گریم...
    فقط برایت دعا می کنم ...
    انشاالله شهادت روزیت بانــــــــوی قلم ...
    انشاالله ...

    پاسخ:
    پاسخ: حرف هایم از جامی می جوشد که شکسته است...
    من نیز شهادت را برایت دعا می کنم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی