زبورِ دل

زبورِ دل

اندر معنای زبور: نوشته یا کتابی را زبور گویند.
اما زبور دل!
هر دلی را زبوری است در این عالم، کاش زبوری ناب بنویسیم بهر دل خود

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۵ - محسن رحمانی
    چه زیبا .

تولد مهربان امام من

چهارشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۲۷

تو را  دوست می دارم

جوان بودی و مهربان

چقدر درد کشیدی با سن کمت

چقدر جام وجودت را لبریز اندوه کردند

اما خوشحالم بودی در دنیای من

چرا که هنوز بوی عطر مهربانی ات می وزد

و من از آن عطر زنده ام

یا جواد الائمه تولدت مبارک





+پانوشت: جعبه ی شیرینی بدستم، در بین آزمایشگاه ها خبر را رساندم امروز تو به دنیا آمدی ای امام مهربانی های من.

+چند صباحی دیگر تولد من است، خوشحالم در ماه بهشت، تولدت بود، میهمان تولدم باش با نگاهت آقا.

  • زبور دل

نظرات  (۲)

پیشاپیش تولدتون مبارک.
پاسخ:
ممنون

گاهی به دوستان می گم

هنوز نمی دونم تولد تبریک دارد یا نه؟!

اگه به نظر شما داره که مبارک باشه .اگه نه هم که خب ..

پاسخ:
تبریک دارد
چون حضور هر کسی نعمتی است از جانب خدا برای ما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی