زبورِ دل

زبورِ دل

اندر معنای زبور: نوشته یا کتابی را زبور گویند.
اما زبور دل!
هر دلی را زبوری است در این عالم، کاش زبوری ناب بنویسیم بهر دل خود

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۵ - محسن رحمانی
    چه زیبا .

طرح تکمیلی رفتن

پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۸

دارم اندک اندک

حافظه را پاک می کنم

 از حرف ها، داده ها، آهنگ ها و و و

و هر آنچه که جز یاس چیزی در دلم نکاشتند

و هر آنچه از یادم بردند صدای ناب تو را

و تامل در کلام تو را

آرام آرام دارم این حافظه را پاک می کنم

از اندوخته هایی که به بکارم نیامدند...

دارم فضا را برای داشته هایی نو و طرح اندیشه ای نو مهیا می کنم

اگر این روزها زمین می خورم و نفسم می گیرد

اگر روی صندلی در تماشای شیشه دودی غرق شده ام

این تنها یک گام رو به عقب است برای مسابقه دو

دارم مسیرم را ترسیم می کنم

شرح جزییاتش کمی دارد جانم را می گیرد

در اندیشه ی خورشیدی هستم که از درونم می تابد

چند ماهی است در اندیشه ی خورشیدم

مهربان خدای من!

مددی کن

روزهای انتهایی  تحویل این طرح تکمیلی "رفتن" فرا رسیده است...

  • زبور دل

نظرات  (۱)

 می ترسم از  کلمه ی رفتن....
پاسخ:
رفتن های بی هیچ اثر ترس دارد
منظورم من اینجا از " رفتن"، رفتن و به راه افتادن است در مسیر رشد:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی