زبورِ دل

زبورِ دل

اندر معنای زبور: نوشته یا کتابی را زبور گویند.
اما زبور دل!
هر دلی را زبوری است در این عالم، کاش زبوری ناب بنویسیم بهر دل خود

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۵ - محسن رحمانی
    چه زیبا .

بدهکارم

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۳

بدهکارم

به تو

چقدر محتاج توام

دیوانه ام کردی با آن فلسفه ی "عین نیاز" بودنم

چرا مرا در آغاز جوانی به کلاس فلسفه کشاندی آن سال

خواستی اوج بدهکاری مرا نشانم دهی؟؟

ای معشوق والای من

کاش اینجا پایین کنارم بودی و سخت در آغوشت می گرفتم

قلبم می کوبد به دیواره این قفسه

هر چقدر محاسبه می کنم

بدهکارم...

ای غنی آبرومند! کاش خلایق از تو مروت می آموختند...

دوستت دارم ای مهربان خدای من...

 همین...


+ داشتم بین مدرک ها دنبال نامه ای می گشتم.

لوح تقدیر پشت لوح تقدیر، از معرق کاری، عکاسی، مطالعه و تحقیق، خاطره نویسی تا رتبه های ممتاز علمی از کلاس اول ابتدایی تا کارشناسی ارشد...دانشجو نمونه، مهندس نمونه، استعداد درخشان و...امتیاز بدون کنکور وارد مقطع کارشناسی ارشد شدن، و ...

شرمنده ی خالق مهربان شدم از این همه لطف و توانمندی که به من عطا کرده است...

چقدر من بدهکار اویم...

خدایا! مرا جز به خودت به کس دیگر بدهکار مکن....

خدایا! نشان بده، آن هدف نیکی که مرا برای آن خلق کرده ای...


  • زبور دل

نظرات  (۱)

  • دختری از تبار تسنیم
  • سلام
    پست زیبایی بود
    شاکر حقیقی بودن سخته...
    پاسخ:
    سلام
    چشمان شما زیبا می خواند
    واقعا، شاکر بودن حقیقی سخت است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی