زبورِ دل

زبورِ دل

اندر معنای زبور: نوشته یا کتابی را زبور گویند.
اما زبور دل!
هر دلی را زبوری است در این عالم، کاش زبوری ناب بنویسیم بهر دل خود

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۵ - محسن رحمانی
    چه زیبا .

مدهوش کردند مرا باز

جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۴۶

امروز آمدم که بعد از مدت ها حرف های دلم را بگویم

دلتنگی ها

خستگی ها را

آنقدر خانه تان بوی گل سرخ میداد که مدهوش شدم

حرف هایم ماند در گلو 

گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم

چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی




تو چه میکنی با من؟

تویی که نامت هم بی نشان است

چگونه آرام کرده ای هوای اطراف را

عشق در گمنامی است

حق با توست

آن را که خبر شد

خبری باز نیامد

گل روی مزار شهید گمنام در تصویر قصه دارد

تصویر امروز گرفته شد...(گلزار شهدای تهران، قطعه 29)

جوانی را دیدمروی تمام مزار شهدای گمنام گل می گذاشت

آرام و با طمانینه خاصی این عمل را انجام میداد

زمان بازگشت از گلزار از آن قطعه، عکس گرفتم...


+دلم یک صحبت طولانی میخواهد

  • زبور دل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی