زبورِ دل

زبورِ دل

اندر معنای زبور: نوشته یا کتابی را زبور گویند.
اما زبور دل!
هر دلی را زبوری است در این عالم، کاش زبوری ناب بنویسیم بهر دل خود

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۵ - محسن رحمانی
    چه زیبا .

فرزندی یک روزه ام

يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۴۹

و من امروز فرزندی یک روزه ام که دیروز خدا مرا با جهانش آشنا کرد

خدایا بیاموز مرا که آمده ام نقشی ماندگار و زیبا بر جهان بزنم

نه آنکه از زیبایی و لطافت آفرینش تو بکاهم

و مبادا آن خلوصی که در من به یادگار گذاشته ای، به تاراج برم

خودت مددی کن

این سال جدید از زندگی من

آکنده از حضور تو باشد و لا غیر


پ.ن: دیروز 27 ساله شدم

  • زبور دل

نظرات  (۲)

  • هوای باروونی
  • سلام

    چه نیایش قشنگی😀
    تولدتون با یک روز تاخیر مبارک🎉🎈
    با آرزویه بهترین ها
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم از لطف تون
    من هم برای شما بهترین ها رو آرزومندم
  • دانش آموز پارسا
  • سلام خودتون با تاخیر مبارک
    پاسخ:
    ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی