زبورِ دل

زبورِ دل

اندر معنای زبور: نوشته یا کتابی را زبور گویند.
اما زبور دل!
هر دلی را زبوری است در این عالم، کاش زبوری ناب بنویسیم بهر دل خود

بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۵ - محسن رحمانی
    چه زیبا .

تو همان جوهر نوشتنی

دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۵۹
کمی هوا ابری است
و من دوست دارم در این هوا با تو قدم بزنم
در دل تاریخ
در دل آبگینه ها
رخ تو بیافتد روی جام بلورین قرن های گذشته و تاریخ را منقلب کند
اصلا می دانی چقدر التهاب می کشم؟
اصلا می دانی گاهی از اینکه چون منی دوستت داشته باشد، عذرخواهی میکنم؟
گاهی فقط آرزو میکنم از دور نگاهی به دل ما بکنی
مرا هم بس است
اصلا من در قلب تاریخ حل شوم. مهم نیست
مهم این است دمی خوش باشم با یاد تو
چه می دانی این قلم، جوهر نوشتنش را وام دار توست
چه می دانی که هر برگ بهانه است بیشتر به لبخند تو فکر میکنم
چه بگویم آدم است دیگر
این روزها عجیب دارم تنهاتر می شوم.
هر بیشتر شد این واژه ها بدان من تنهاتر شدم
باز شکر میکنم که دفتری دارم این حجم دلتنگی را به جان بخرد
تو بیا یک بار بیت اول غزلم باش
تو بیا یکبار میهمان خلوت من باش
چه می شود آن دلبرانه
...

+یا حبیب من لا حبیب له
  • زبور دل

نظرات  (۱)

سلام زبور دل :)
پاسخ:
سلام بر شما
دوستان قدیمی نوشتن
هیچ جا  این وبلاگ های دنج نمی شود.
ساده و جایی برای خالی شدن واّژه ها از چشمه ذهن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی